Anul 2020 ne-a invatat cat de important este mediul online pentru o multime de industrii. Distantarea sociala si carantina au avut un impact pozitiv asupra multor persoane care au inteles ca miscarea este un component indispensabil cand vine vorba de sanate.
Astfel, practicantii de yoga si instructorii lor s-au mutat online. Pana si cursurile de pregatire pentru profesorii de yoga s-au mutat online. Are sens ca si tu sa o faci.
In acest articol vei gasi sfaturi si secrete care te vor ajuta sa iti construiesti o afacere online de succes.
Care sunt detaliile planului tau?
Care sunt tipurile de yoga pe care le vei preda? Vei oferi cursuri de pregatire sau vei fi un instructor privat? Vei oferi clase prin aplicatii de videocalling gen Zoom sau Skype sau vei filma in avans si mai apoi vei incarca online lectiile?
Cum vei comunica cu studentii tai? Te vor gasi pe social media? Ai de gand sa creezi un program lunar pentru membri?
De asemenea, trebuie sa decizi care va fi programul tau saptamanal. Care sunt zilele in care esti disponibil? Cum procedezi atunci cand intervine o problema?
Acum este momentul potrivit pentru a determina tarifele. Cat vei percepe pentru o sedinta de yoga? Considera cheltuielile de marketing. Pretul serviciilor ar trebui sa iti acopere cheltuielile si sa iti asigure un profit satisfacator.
Cum arata echipamentul de care ai nevoie?
Desi o camera video profesionala este un instrument ideal, majoritatea filmuletelor de pe canalul YouTube sunt realizate folosind camera telefonului.
De asemenea, multe aplicatii pentru editare video sunt gratuite si usor de folosit. In cazul claselor de yoga live, editarea video nu mai este necesara si poti folosi o platforma de streaming, precum Zoom sau Skype.
Cand afacerea ta este online, sediul tau devine website-ul. Acesta iti da credibilitate si iti permite sa apari pe motoarele de cautare atunci cand clientii potentiali cauta un profesor de yoga sau clase online. Site-ul web vine cu o multitudine de functionalitati care te ajuta sa iti conduci afacerea cat mai eficient, precum crearea de programe exlusive pentru membrii care aleg sa plateasca.
Daca nu esti pregatit inca sa investesti in dezvoltarea unui site web de calitate, te poti folosi de social media pentru a comunica cu potentiali clienti. O metoda alternativa a site-ului web este sa folosesti o aplicatie in stil calendar unde clientii tai isi pot alege o programare iar tu poti percepe plata in mod legal.
Afla mai multe despre cum poti creste cu programari online prin Planary.
Ce fel de audienta vei atrage?
Fie ca alegi sa investesti intr-un site web sau nu, prezenta pe social media este fundamentala. Asigura-te ca apari pe canalele de socializare cat mai des si incearca sa te integrezi in comunitatea online.
Incearca sa afli ce te deosebeste de alti instructori din mediul online. Astfel, clientii stiu sigur ce poti aduce nou in viata lor. Poate ca esti un profesor rabdator sau poate ca ai un mod unic de a preda. Oricare ar fi atuul tau, asigura-te ca iti este unic tie.
Construieste o relatie personala si naturala cu audienta ta. Poate parea o metoda complicata, insa nu este deloc diferita fata de comunicarea pe care o aveai fata in fata cu clientii.
Ajuta-te de cunostintele tale pentru a le oferi sfaturi benefice. Clientii fericiti sunt cea mai eficienta metoda de marketing – te vor recomanda prietenilor lor.
Final Thoughts
Desi suntem indemnati sa ne distantam fizic, tehnologia ne permite sa facem acest lucru fara a sacrifica nevoia umana de a socializa cu semenii nostri. O comunitate poate fi formata si fara interactiune fizica.
Raspandirea pandemiei a creat o nevoie imediata de a oferi servicii online, insa aceasta tendinta nu va disparea odata cu virusul. Asa ca incepe sa iti dezvolti afacerea online acum.
Partea pozitiva? Acest concept se aplica tuturor niselor din industria sanatatii. Poti fi instructor de fitness, poti fi medic nutritionist sau chiar profesor de yoga!
Viitorul este aici si este mai usor ca niciodata.


